Mutasyona uğramak istiyorum. Bu genlerle bir şeyler başarmak çok zor.
Kız bugün berkle tanışıyor, yarın ahmetle konuşuyor, ertesi gün mertle çıkıyor ama o emreye aşık, çünkü aliyi unutamıyor ve aklı hala erende
Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.
Survivordaki ünlüler o kadar ünsüz ki yolda yan yana yürüsek benden imza isterler.
Aradığınız kişi şu anda bir başkasıyla görüşüyor. Hatta onu sevdiğini söylüyor ama sen bunu bilmiyorsun. Hadi hayal kurmaya devam et.
Okula o kadar erken gidiyorum ki sabahları öten horozu bile ben uyandiriyorum.
Titanik filminin,havuzda çekildiğini öğrendiğimden beri hiçbir şeye inancım kalmadı.
Sabah erken uyanmaktan çok nefret ettiğim bi şey varsa o da sabah erken uyanmaktır.
İşimi asla şansa bırakmam.İşimi sağlama da almam.Şahsen hiç iş yapmama taraftarıyım.
Mal da yalan Mülk te yalan var biraz da sen oyalan diyen Yunus Emreyi 200 TL lik banknotun arkasına koymasalar iyiydi.
[Başa Dön ]  [ Onceki] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [Sonraki]  [ En Son]

Güzel ve Komik Facebook Sözleri ve Etkileyici Komik Yazılar

En Komik Sözler sitesi olarak sizlere eğlenceli anlar yaşatmak amacıyla yüzlerce komik yazı ve sözleri sizinle paylaşmaktayız. Sizde haftanın veya günün en komik sözünü yazarak insanların eğlenmesini sağlayabilir kendi oluşturduğunuz komik sözleri tek tıklamayla facebook zaman tünelinizde arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.

Beğenilen Güzel Facebook Sözleri

Aşk bakmaya doyamamak mıdır, bakmaya kıyamamak mıdır? Kıymalı dolma mıdır, zeytinyağlı sarma mıdır?
Kendime bir espiri yaptım ve sonra bu espirim karşısında kayıtsız kalamayıp güldüm. http://t.co/k4klE4Lh
Kızla tanışmak için beni yan masadan gönderdiler diyip kızın yanına oturdum. Yemedi. İyilik de yaramıyo.
Ev ahalisi odamın kapısını öyle bir açıyor ki, sanırsın ahlak masası fuhuş operasyonu yapıyor.
Siz hiç "telefonum nerde lan" diyen iphone'lu gördünüz mü? göremezsiniz. çünkü onlar "iphone'um nerde lan" diyor. ikisi farklı şey.
Ne demek deniz anasının çocuğu yok ?
Bugün kendimi çok el bezi, bulaşık deterjanı hissediyorum. Garip duygular içindeyim.
Kavga ederken küseriz diye korktuğun o kişiyi asla kaybetme.
Aşılmayacak sorun yoktur, yeter ki birine devredin..
Hayat siklemeyince güzel.
Seni sevecek kadar hayvansever değilim.
Hayatımda en çok da, inekten süt sağmayı bulan adamın bulmadan önce inekle ne yapmaya çalıştığını merak etmişimdir.
Uzun boyundan mı serin suyundan mı zamansız olmak mı tepecikli mi kuruçaylı mı kasımpaşalı mı menemenli mi. Bilemezsin.
Erken yatan erken kalkar, körle yatan şaşı kalkar, dal sarkar kartal kalkar, bi de çok seversen götü kalkar ehehe.
Şu dünyada sevgi büyük ihtiyaç herkes ağzına sıçanı sevmeye muhtaç.
Geçenlerde "bi büyük devireyim" dedim. Sokakta yürüyen dedeye çelme taktım, bastonla kovaladı :(
Kafası olmadan iki hafta yaşayabilen, su altında bir saat durabilen hamam böceğini terlikle öldürebiliyorsun. hayat çok garip.
Psikolog fobisi olanları kim tedavi ediyo..?
Kısır, midye, efendime söyleyeyim patates kızartması filan sevmeyen insanlara bayılıyorum. Hepsi bana kalıyor.
Trip atan erkek dünya ahiret bacımdır. #SabahlıyorumÇünkü #AslındaŞuanda #1DefaOlsun

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: