Saatler sonra gelen mesaja anında cevap verdiğimiz için kaybediyoruz.
Zaman herşeyin ilacıysa eczaneler de niye saat satılmıyor?
Eskiden eve misafir geldiğin bi hal hatır sorarlardı şimdi ilk sordukları soru İnternetin şifresi ne
Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama “yürümek isteseydik otobüse binmezdik” diyen genci tebrik ediyorum.
Kim o diye sorduğumda “ben” diyen herkese kapıyı açarım, net.
Fırıncı bak sana sıcacık ekmek veriyorum dedi. Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık.
Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. Reklamlarda böyle değildi. Zalımsın dünya..
Suyun 7 tl olduğu restoranlar varmış boğazıma bir şey takılsa bir köşeye gider usulca ölmeyi beklerim :)
Babamla kavga ettik. Babam o kapıdan çıkarsan bir daha eve gelme dedi.Camdan çıktm,zekama hayran kaldı.Oturduk çay içiyoruz.
Kız 13 yaşında ama prensimi bekliyorum diye twit atıyor. Seninle olma ihtimali olan tek prens çokoprens:)
[Başa Dön ]  [ Onceki] 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [Sonraki]  [ En Son]

Güzel ve Komik Facebook Sözleri ve Etkileyici Komik Yazılar

En Komik Sözler sitesi olarak sizlere eğlenceli anlar yaşatmak amacıyla yüzlerce komik yazı ve sözleri sizinle paylaşmaktayız. Sizde haftanın veya günün en komik sözünü yazarak insanların eğlenmesini sağlayabilir kendi oluşturduğunuz komik sözleri tek tıklamayla facebook zaman tünelinizde arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz.

Beğenilen Güzel Facebook Sözleri

Kıyamet filmi yapıyolar bütün doğal afetler hep New York'u vuruyo... Bir kere de Yozgat'ı, Çorum'u vursun.
Bazı insanlar çok mal.
Hayatımın aşkı da kesin üşeniyodur evden çıkmaya benim gibi. Ondan karşılaşamıyoruz biz bence. Canım ya..
bizim bir arkadaşta var, bizim bir arkadaş görmüştü, bizim bir arkadaş yarı fiyatına aldı, bizim bir arkadaş...kimsin lan sen bir arkadaş?
Haftaya Andora’yla maç ayarladım. Mahalledeki arkadaşlarla Andora’ya gidiyoruz. Gelmek isteyenler kendi topunu getirsin.
Geçen sokakta gerizekalı diye bağırdım herkes baktı. meğersem ne kadar çok gerizekalı varmış :=)))
Bu sabah da yalnız uyandım. belki uyanınca sevgilim olur sandım ama yok. bazı şeyler kendiliğinden olsun. illa ben mi bulacam.
Yan masada iki kız utangaç erkeklerden dert yanıyolardı. Dönüp bir şey diyecektim… Ama… Evet
İlkbahar / Yaz / Bu ne lan? / Kış
insanda olup şeytanda olmayan tek nimet aşkmış. şeytanlaşmış insanların inançsızlığı bundan olsa gerek.
What happens in Egypt stays in Egypt.
312 sefer sayılı THY uçağıyla İstanbul'dan New York'a uçmakta olan sayın yolcularımız, hayat size güzel amk.
Haftaya Andora’yla maç ayarladım. Mahalledeki arkadaşlarla Andora’ya gidiyoruz. Gelmek isteyenler kendi topunu getirsin.
Ne kıyafetler gördüm içinde kadın yok, ne kadınlar gördüm uuu beybi.
Hoşlandığınız kişiyi etkilemek için ağzınızdan suratına su fışkırtın. Aşk sürprizleri sever.
Fakirlik demişken biz de çok fakirdik. Sonra vazgeçtik. İsteyince bırakılmayacak hiçbir şey yok. Herşey kafada bitiyo.
Neymiş efendim işte yüz kırk karakter yetmiyormuşda anlatmak istediğini yazamıyormuş.Sen anlatacağın şeyi eveleyip gevelemezsen bal gibi yet
Arkadaşlar! Bu Gezi Parkı meselesi ne?
Çok konuşup az iş yaparım.
Eski sevgiliye dönmek, duştan sonra aynı donu giymeye benzer..

Daha Fazlası için Facebook'ta Beğenin: